Brillenglazen die uw verwachtingen overtreffen

Sinds Hoya in 1941 werd opgericht, is er veel veranderd in de wereld van de optiek. Brillenglazen zijn lichter, de kwaliteit is beter en de technologie heeft zich ontwikkeld en verfijnd. Hoya is ook veranderd. Het is gegroeid van een kleine producent van optisch glas naar een multidisciplinaire multinational. Maar één ding is hetzelfde gebleven: onze ononderbroken focus op producten en diensten van de hoogste kwaliteit.

 

Bekroonde brillenglasontwerpen

Ons primaire doel is het leven van brildragers comfortabeler te maken. Ook ondersteunen  wij het werk van opticiens en oogzorgprofessionals. Daarom waren wij de eersten die in 1961 succesvol een anti-reflecterende coating op mineraal glas hebben aangebracht.

Meer recente resultaten zijn onze premium Hi-Vision LongLife, de hardste en meest duurzame anti-reflecterende coating op de markt en de gepatenteerde en meervoudig bekroonde iD FreeForm Design Technology voor multifocale brillenglazen. Door de voor- en achterkant van het glas te integreren hebben we een compleet nieuwe brillenglasdefinitie gecreëerd die zorgt voor een scherp en natuurlijk zicht met minimale vervorming .

 

Strenge kwaliteitscontrole

Ondanks de diversiteit van onze glazen, coatings en behandelingen, hebben al onze producten dezelfde kenmerkende kwaliteit. Onze strenge kwaliteitscontrole garandeert dat. In elke stap in het productieproces wordt het glas onderworpen aan verschillende optische en oppervlakcontroles.

 

Toewijding aan innovatie

Ons streven naar kwaliteit is voorzien van een niet aflatende inzet voor innovatie. Dit komt tot uiting in InnoVision, ons innovatieplatform dat de kennis, inzichten en ervaringen van Hoya experts wereldwijd bundelt. Gebaseerd op vier pijlers, inspireert InnoVision onderzoek en ontwikkeling van al onze technologieën, glasontwerpen en diensten. Dit zorgt ervoor dat ze voldoen aan de behoeften en verwachtingen van opticiens en brildragers, en deze zelfs overschrijden. De vier pijlers zijn:

 
  • Visuele perceptie: het doorlopen van talrijke wetenschappelijke onderzoeksprogramma’s om te begrijpen hoe het menselijk brein reageert op verschillende optische stimuli, zoals wazigheid.
  • Visuele ervaring: het realiseren van de meest accurate correctie voor elke tekortkoming in het complexe visuele systeem.
  • Designcontrole: constante verificatie van de productie van het optische ontwerp om maximale visuele prestaties en comfort voor de gebruiker te garanderen, in alle situaties en omstandigheden.
  • Menselijk gedrag: monitoring van het gedrag van mensen en het in kaart brengen van hun behoeften en eisen in verschillende levensstijlen, om de perfecte match tussen onze producten en de drager te creëren.

 

Product info